Back
Niet gecategoriseerd

Customer on Air – toegepaste AI in de klantreis

Op 20 maart organiseert ContactCare een nieuwe Customer on Air, meld je ook aan!

In deze tweede editie van Customer on Air spreken specialisten met klanten die al gebruik maken van AI en mensen die geinteresseerd zijn hoe ze ook efficient gebruik kunnen maken van deze handige tools.

We nemen je mee in de wereld van slimme automatisering en laten zien hoe je direct een automatiseringsslag kunt maken in jouw klantreizen. Tijdens het event krijg je praktische tools en inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt. Of je nu wilt starten met AI, zoals chatbots of geavanceerde data-analyse, of je bestaande processen verder wilt optimaliseren, dit is hét moment om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

Daarnaast spreken we met ervaringsdeskundigen uit onze branche. Hoe heeft die automatisering plaatsgevonden en hoe kunnen tools als VAVOX en Jabra jouw huidige klantcontactprocessen ondersteunen en versterken?Van efficiëntere workflows tot een betere klantervaring: wij laten je zien hoe AI niet alleen een toekomstbeeld is, maar een concreet voordeel kan bieden voor vandaag.

Verwacht daarbij interactieve voorbeelden, bankgesprekken en heel veel ruimte voor vragen en andere interactie.

De vorige editie

De vorige editie stond in het teken van uitbesteden naar Suriname en welke kansen dit mooie land biedt. In een informele setting spraken organisaties die al naar Suriname vertrokken met organisaties die deze reis juist overwogen te maken. We gingen in gesprek over kansen en uitdagingen en sloten af met een hapje en een drankje.

Wat kun je verwachten?

  • Verwacht dynamische gesprekken waarin iedereen aan het woord komt.
  • We gaan in gesprek met bedrijven die AI al slim toepassen in hun operatie.
  • We luisteren naar sprekers van o.a. Vavox, Jabra die ontwikkelingen in AI razendsnel toepassen.
  • Ontvang tips en tricks om jouw klantprocessen direct te verbeteren.

Sprekers

Lexter Woodley – Presentator

  • Robin Hogenkamp – Vodaphone ziggo / Senior bunsiness consultant CX / Voorzitter DDMA
  • Lars van de Corput – SME Accountmanager Benelux – Jabra
  • Arjen Halma – Product owner – Vavox
  • Arjan Kapteijn – Consultant IT – Vavox
  • Jasper Meerding – CEO – ContactCare
  • Lexter Woodley – Presentator

Verwacht geen stijve, stoffige presentaties maar een ongedwongen gesprek samen met een (Surinaams) hapje en drankje. Een gezellige maar leerzame dag!

En jij bent van harte uitgenodigd:

Customer on Air: Toegepaste AI in de klantreis.
Donderdag, 20 maart 2025,
14:30 – 17:00 (aansluitend borrel)
Piet Mondriaanplein 23, Amersfoort

Ben je erbij? Meld je dan nu aan!

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure