In januari 2016 heeft ContactCare ‘Klantenservice On Demand’ geïntroduceerd. Met deze nieuwe dienstverlening kunnen organisaties online, met een paar drukken op de knop, hun klantenservice op afstand inregelen. Binnen een paar minuten na de online bestelling neemt een klantenservice medewerker op afstand de telefoon op.

ContactCare lanceert klantenservice on demand

Wat is Klantenservice On Demand?

Klantenservice On Demand biedt organisaties de mogelijkheid om op elk gewenst moment klantenservice medewerkers op afstand in te schakelen. Klantenservice uitbesteden op het moment en op de manier zoals de opdrachtgever het wil.

Altijd inzicht dankzij nieuw software systeem

ContactCare heeft in eigen huis een innovatief softwarepakket (MyCare 3.0) ontwikkeld waarmee de opdrachtgevers altijd inzicht hebben in het klantcontact dat ContactCare voor ze afhandelt. Daarnaast kunnen de opdrachtgevers het belscript aanpassen en veelgestelde vragen toevoegen. Software Developer Arjan Kapteijn: Met MyCare 3.0 bepalen onze opdrachtgevers zelf de werkwijzen waarop wij het klantcontact voor hen afhandelen. We bieden een transparante dienstverlening aan, onze opdrachtgevers kunnen de telefoongesprekken na-luisteren, beoordelen en inzicht krijgen in de kosten hiervan. Hierdoor optimaliseren we samen met de opdrachtgever de kwaliteit van het klantcontact”.

Mediacampagne en nieuwe website

Rondom de nieuwe dienst ‘Klantenservice On Demand’ is er een radiocampagne opgezet zodat het Nederlandse bedrijfsleven de weg weet te vinden naar de nieuwe website waarop klanten binnen no-time hun klantenservice kunnen inregelen.

Groeien

Geen rompslomp, geen gedoe, gewoon klantenservice op het moment dat een organisatie het nodig heeft. Klantenservice On Demand. Alleen betalen voor wat je gebruikt. Dat is waar de markt op wacht, dat is wat ContactCare biedt. Met dit innovatieve business model gaat ContactCare zijn marktaandeel op de klantcontactcenterbranche proberen te vergroten.

CEO ContactCare, Jasper Meerding:

“De wereld verandert en klantcontact moet mee veranderen. Wij worden keer op keer gechallenged om zo snel mogelijk te starten met onze dienstverlening en de klant wil 100% zelf in charge blijven. Met deze visie hebben wij MyCare 3.0 ontwikkeld en bieden we vanuit hier on-demand dienstverlening aan. Een klant kan binnen 2 minuut live zijn, of die nou 3 of 300 gesprekken per dag wil doorschakelen. ‘Meer informatie over Klantenservice On Demand.