ContactCare kernwaarde wisselbekers

di,dec 2021

Samen met onze medewerkers vierde wij dit weekend onze Kerstbrunch. We blikte hier gezamenlijk terug op het vorige jaar en deelde ervaringen en verhalen. De brunch zelf was tot in de puntjes geregeld; een prachtige aankleding en fantastisch eten zorgde voor een echte kerstsfeer.  

Anders dan andere jaren heeft ContactCare dit jaar de kernwaarden wisselbeker in het leven geroepen. Bij binnenkomst stonden de drie gouden bekers pontificaal op de bar in ons werkcafe. Op de bekers stonden goed zichtbaar, en in goud gegrafeerd. Ontwikkel jezelf iedere dag, ga voor verbinding & wees echt. 

Iedereen was razend benieuwd en onze COO Romy vertelde wat dit initiatief inhield. 

De kernwaardewisselbeker wordt ieder kwartaal doorgegeven aan een collega die zichzelf heeft doen uitblinken in een van onze kernwaarden. In elk volgende kwartaal geeft de winnaar de beker een aan volgende medewerker waarvan onze teams vinden dat hij/zij deze verdient. Niet een award die uitgereikt wordt door het management maar een echte ContactCare beker waarbij medewerkers bepalen wie deze vermelding verdient. Om deze toppers nooit te vergeten zorgen wij ervoor dat de namen in het bokaal gegrafeerd worden.  

De genomineerden van dit kwartaal zijn: 

Angharad – ontwikkel jezelf iedere dag 

Niks is Angharad te veel. Zij grijpt iedere uitdaging met beide handen aan om boven zichzelf uit te stijgen. Vol enthousiasme werkte zij voor ContactCare buiten de deur en is nu weer intern aan de slag. 

Patrick – ga voor verbinding 

Ook Patrick heeft binnen verschillende teams en op verschillende projecten gewerkt. Binnen team PlayNorth laat hij zich van zijn beste kant zien door met elke medewerker de verbinding aan te gaan en anderen op weg te helpen.  

Brian – wees echt 

Brian werkt nog niet lang bij ons, toch kennen de meeste mensen hem nu al als het zonnetje in huis. Met zijn positieve manier van benaderen en grote glimlach is hij een graag gezien persoon. Niets lijkt hem van de wijs te brengen en hij blijft altijd zichzelf. 

Gratis download

Brochure Klantcontact personeel inhuren

Lees hoe wij keer op keer weer tot de perfecte match komen en welke voordelen het heeft om juist bij ons klantenservice personeel bij ons in te huren.

Gratis download

Whitepaper: Insourcen in klantcontact

Lees wat de beweegredenen om te insourcen zijn en waar jij als organisatie op moet letten voordat je deze beslissing maakt.

Gratis kennispakket "klantcontact tijdens de feestdagen"

Laatste nieuws

Sanne van Es
Head of people
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.