ContactCare een Great Place to Work

do,mrt 2022

ContactCare deed dit jaar mee met GPTW. Maar liefst 92% van de medewerkers heeft JA geantwoord op de vraag of ContactCare een Great Place To Work is. ContactCare mag zichzelf officieel een Great Place To Work noemen.

Bij ContactCare staat werkgeluk op #1! We vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn, met plezier naar het werk gaat en alle ruimte krijgt om op persoonlijk én op zakelijk gebied te groeien. ‘Mensen verder helpen’ dat is waarvoor wij op aarde zijn. Iets wat we elke dag met alle liefde doen voor elkaar en voor onze klanten.

Mooie woorden, maar leeft dit wel echt in onze organisatie? Zijn mensen écht gelukkig, voelt iedereen zich gehoord en gezien en heeft iedereen een gevoel van veiligheid? Om dit te onderzoeken vroegen wij Great Place to Work® om te kijken wat we goed doen óf wat er beter kan.

Great Place to Work® onderzoekt de algehele medewerkerstevredenheid binnen organisaties. Aan de resultaten is te zien of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. De titel Great Place to Work mag alleen gebruikt worden als voor de culture audit de vereiste score van 70% wordt behaald.

Deze maand hebben wij met de hele organisatie deelgenomen aan het onderzoek. Door het beantwoorden van 60 vragen werd gemeten hoe medewerkers aankijken tegen thema’s als vertrouwen, arbeidsvoorwaarden, management, groeimogelijkheden en communicatie.

We scoorden 83% op de culture audit en maar liefst 92% van de medewerkers antwoorde JA op de vraag of ContactCare een Great Place To Work is! Een prachtig cijfer en een bevestiging van wat wij al dachten. Wij zijn een fantastische plek om te mogen werken.

“We hebben een volledig verbouwd pand, een familiare cultuur en écht oog op de ontwikkeling van iedereen in onze organisatie. “

Om tot dit resultaat te komen hebben wij niet stilgezeten. Zo hebben wij altijd veel aandacht besteedt aan de algehele cultuur en verbinding binnen ContactCare. Iets wat tijdens de coronacrisis uitdagend was. Toch hebben we vaak de koppen bij elkaar gestoken en goed naar elkaar kunnen luisteren om te zien waar kansen lagen.

En met resultaat; we hebben een volledig verbouwd pand, een familiare cultuur en écht oog op de ontwikkeling van iedereen in onze organisatie. Met alle input van GPTW kunnen we onze organisatie nog mooier maken.

Wil jij ook bij een Great Place To Work Werken? Bij ContactCare zijn we altijd op zoek naar nieuwe collega’s. Kijk op werkenbijcontactcare.nl voor de openstaande vacatures.

Gratis Whitepaper - "Wanneer kies ik voor welk soort klantcontact?"

Carrière

Werken bij ContactCare

Romy de Roo
COO
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.