ContactCare Academy
Opleidingen in klantcontact
Onze opleidingen kenmerken zich door diep vakinhoudelijk in te gaan op klantcontact. Door intensieve begeleiding brengen wij de benodigde methodiek bij en leer je deze direct toe te passen in de praktijk.
Leren om mensen verder te helpen
Onze opleidingstrajecten zorgen de kennis en ervaring die nodig is om klanten echt verder te helpen. De ContactCare Academy biedt naast de basisopleiding klantcontact en de opleiding Teamleider in het klantcontact ook maatwerk trainingen, opleidingen en inspiratiesessies passend bij elke vorm van klantcontact. Van receptiediensten tot telefonisch consult: samen maken wij elk gesprek persoonlijk.
Basistraining Professioneel Klantcontact
Leer als team in korte tijd sneller tot de kern te komen en met meer zelfvertrouwen te communiceren met klanten. Samen zorgen we ervoor dat klanten een optimale klantervaring hebben.
- Gesprekstechnieken
- Gespreksmodellen
- Optimaal klantcontact
- Omgaan met Weerstand
- Het Menselijke Brein
- DISC in klantcontact
Leidinggeven in klantcontact
Uitdaging, zelfontplooiing en een goede afwisseling tussen theorie en praktijk is hét kenmerk van deze energieke opleiding, waarbij we de mens achter de (aspirant-)teamleider centraal stellen.
- Verzuim
- Beoordelingsgesprekken
- Persoonlijke effectiviteit
- Diversiteit en Inclusiviteit
- Compliance en GDPR
- Coachen van teams
- Prio’s, doelen stellen en
- Timemanagement
- Slechtnieuwsgesprekken voeren

In onze brochure vind je meer informatie over onze opleidingen en trainingen. Hier gaan we in op onze visie op goed leren en goed klantcontact. Onze kernfocus ligt altijd in het elkaar aan kunnen voelen gedurende een gesprek.
Je beter in kunnen leven in een ander
De DISC methode
Leren op de manier die bij jou past
Waar wij op trainen


De Academy heeft een groot aanbod aan digitale klantcontacttrainingen. Wij kunnen op afstand volledige trainingen voor jouw organisatie maken. Naast het afnemen van deze trainingen leveren wij ook leerplatforms volledig gebrand in jouw huisstijl.

Learning & Development
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.