Online leren over klantcontact
Wij kunnen op afstand volledige trainingen voor jouw organisatie ontwikkelen. Naast het afnemen van deze trainingen leveren wij ook leerplatforms volledig gebrand in jouw huisstijl.
Een onmisbaar onderdeel van de learning journey
We leren tegenwoordig anders dan vroeger. Luisteren naar lange verhalen in een lokaal leidt voor veel mensen af van de kernboodschap. Onze spanningsboog wordt namelijk steeds kleiner en kleiner. Het is dan ook niet raar dat we gewend zijn geraakt om de halve dag op onze telefoon te spenderen en nieuws tot ons te nemen wanneer het ons zelf uitkomt. Gelukkig hebben we internet!
Gemakkelijk, snel en effectief leren wanneer het jou uitkomt.
Efficiënt kennis overbrengen is dus niet meer alleen voorbestemt voor een kennisplatform in de vorm van een leraar. Door het eenmalig produceren en verbeteren van content wordt lesgeven kwalitatief, schaalbaar en goedkoper.
Een aantal voordelen op een rij:
Alle kennis op 1 plek
Altijd & overal toegankelijk
Dashboards & rapportages
Snel aan te passen
Gebruik te maken van video & audio
Speelse zelfopdrachten

Branded leeromgeving
Training templates
App voor op de telefoon
Training op maat
Memotrainer
Meer dan alleen kennis toetsen.
Als organisatie wil je dat jouw medewerkers groeien, maar je verwacht daarvoor wel inzet terug. Een leertraject werkt immers alleen als de leerling ook écht wil bijdragen aan zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.
Door zelfstandig online te leren wordt de verantwoordelijkheid bij deelnemers gelegd. Om inzicht te krijgen in het gedrag van de gebruiker is naast de competenties ook te toetsen op initiatief en motivatie.

In onze brochure vind je meer informatie over onze opleidingen en trainingen. Hier gaan we in op onze visie op goed leren en goed klantcontact. Onze kernfocus ligt altijd in het elkaar aan kunnen voelen gedurende een gesprek.
Je beter in kunnen leven in een ander
De DISC methode
Leren op de manier die bij jou past
Waar wij op trainen


Learning & Development
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.