ContactCare Academy

Online leren over klantcontact

Wij kunnen op afstand volledige trainingen voor jouw organisatie ontwikkelen. Naast het afnemen van deze trainingen leveren wij ook leerplatforms volledig gebrand in jouw huisstijl.

Een onmisbaar onderdeel van de learning journey

We leren tegenwoordig anders dan vroeger. Luisteren naar lange verhalen in een lokaal leidt voor veel mensen af van de kernboodschap. Onze spanningsboog wordt namelijk steeds kleiner en kleiner. Het is dan ook niet raar dat we gewend zijn geraakt om de halve dag op onze telefoon te spenderen en nieuws tot ons te nemen wanneer het ons zelf uitkomt. Gelukkig hebben we internet!

Gemakkelijk, snel en effectief leren wanneer het jou uitkomt. 

E-learnings zijn een onmisbaar onderdeel van de learning-mix. Het geeft studenten de ruimte om zelf te bepalen wanneer en waar er geleerd wordt. Hierdoor kan informatie beter opgeslagen worden en is leren veel leuker!

Efficiënt kennis overbrengen is dus niet meer alleen voorbestemt voor een kennisplatform in de vorm van een leraar. Door het eenmalig produceren en verbeteren van content wordt lesgeven kwalitatief, schaalbaar en goedkoper.

Een aantal voordelen op een rij: 

N

Alle kennis op 1 plek

N

Altijd & overal toegankelijk

N

Dashboards & rapportages

N

Snel aan te passen

N

Gebruik te maken van video & audio

N

Speelse zelfopdrachten

De oplossingen
N

Branded leeromgeving

N

Training templates

N

App voor op de telefoon

N

Training op maat

N

Memotrainer

Meer dan alleen kennis toetsen.

Als organisatie wil je dat jouw medewerkers groeien, maar je verwacht daarvoor wel inzet terug. Een leertraject werkt immers alleen als de leerling ook écht wil bijdragen aan zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.

Door zelfstandig online te leren wordt de verantwoordelijkheid bij deelnemers gelegd. Om inzicht te krijgen in het gedrag van de gebruiker is naast de competenties ook te toetsen op initiatief en motivatie.

Academy brochure
Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze opleidingen en trainingen. Hier gaan we in op onze visie op goed leren en goed klantcontact. Onze kernfocus ligt altijd in het elkaar aan kunnen voelen gedurende een gesprek. 

N

Je beter in kunnen leven in een ander

N

De DISC methode

N

Leren op de manier die bij jou past

N

Waar wij op trainen

Academy brochure
Romy de Roo
Chief Operating Officer
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.