Consultancy

Verandermanagement & implementatie

Verandering vereist ervaring en een goede planning. Wij begeleiden organisaties bij het definiëren en behalen van doelstellingen.

Doelkrachtig transformeren

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je ons niet alleen wil inzetten voor het geven van advies, maar ook bij de implementatie en de begeleiding van de verandering. Daarnaast vind je het natuurlijk ook belangrijk dat de verandering bestendigd wordt en dat wij ervoor zorgen dat processen zijn geborgd en heb je daar begeleiding bij nodig. 

Een goede start

Het begint wat ons betreft altijd door goed te luisteren en te begrijpen wat de wensen zijn van onze klanten. Vervolgens kunnen wij adviseren welke routes te bewandelen om de doelstellingen te behalen. Dit klinkt eenvoudig, maar onze ervaring leert dat overeenstemming in de beginfase essentieel is om vervolgens gezamenlijk succesvol te zijn in de vervolgstappen. Daarom besteden wij extra aandacht aan de beginfase. Daarna volgt een planning en verloopt de implementatie nagenoeg vlekkeloos als je de juiste mensen op de juiste plek hebt.

Vaak heb je het als organisatie al druk met klanten, medewerkers en andere stakeholders. Als daarnaast een verandering komt kijken is daar veelal in huis geen tijd voor om de vervolgstappen zorgvuldig te begeleiden. Immers een verandering heeft meestal gevolgen, denk aan technologische ontwikkelingen, nieuwe businessmodellen en andere organisatievormen. Dat heeft weer betrekking op, juist; mensen! Het gaat niet alleen maar om het implementeren van nieuwe werkwijzen, processen en technologieën, maar vooral om een nieuwe manier van kijken, denken en met elkaar omgaan.

Dat vergt een goede planning en begeleiding. Wij zijn gespecialiseerd in het helpen van directies, afdelingen, teams en individuen in een transformatie.

 

  • Lean, verhoging van de efficiëntie
  • Business process re-engineering, gericht op herstructurering van bedrijfsprocessen en structuren
  • Change management
  • Prince2
  • Agile
  • Scrum
  • ITIL
Onze werkwijze
Academy brochure
Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Hier gaan we in op onze visie over een goede customer journey. En de belang van een consistente communicatie die aansluit bij de merkbelofte.  

N

Het belang van customer journey

N

Onze oplossingen

N

Consultancy binnen ContactCare

N

Verandermangement op jouw manier

Academy brochure

Romy de Roo
Head of consultancy

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.