Consultancy
Klantcontactanalyse & Strategie
Als strategisch partner denken wij graag mee hoe we jouw processen en klantreis zo optimaal mogelijk kunnen inrichten.
Klantcontactprocessen zo optimaal mogelijk inrichten
Heb je behoefte aan een meer diepgaande analyse op korte en lange termijn en ben je op zoek naar een strategische partner op het gebied van klantcontact? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Lees meer over onze referentieprojecten en onze werkwijze en visie op de ontwikkelingen binnen ons vakgebied.
Klantcontactprocessen optimaliseren
Als strategisch partner denken wij graag mee op korte en lange termijn hoe de klantcontact processen zo optimaal mogelijk kunnen worden ingericht. Met oog voor kwaliteit en een goed gevoel voor innovatiekracht halen wij uit elke klantreis het maximale effect. Natuurlijk is dit geheel afhankelijk van de ambitie van jouw organisatie, maar daar passen wij ons in aan.
Allereerst zijn wij op de hoogte van de ontwikkelingen in ons vakgebied en mogen (met enige bescheidenheid) zelfs onze stempel daarin drukken. Wat wij belangrijk vinden is dat elk advies dat wij geven en verandering die wij doorvoeren, op duurzame wijze gebeurt en met oog op de toekomst. Als organisatie investeer je immers om de basis op orde te krijgen en je ambities te verwezenlijken. Daarbij hoort dat de verandering die je doorvoert gedegen en betrouwbaar gebeurt en zodat je in de toekomst daar ook de vruchten van plukt.
Begeleiden van de verandering
Daarom kunnen wij ons goed voorstellen dat je ons niet alleen wil inzetten voor het geven van advies, maar ook bij de implementatie en de begeleiding van de verandering. Daarnaast vind je het natuurlijk ook belangrijk dat de verandering bestendigd wordt en dat wij ervoor zorgen dat processen zijn geborgd.
Naast het geven van advies over waar verbetering mogelijk is op het gebied van klantcontact, helpen wij ook graag bij het realiseren van de verandering en het behalen van de doelstelling. Onze Consultants zijn ervaren implementatie specialisten en staan klaar om te helpen!

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Hier gaan we in op onze visie over een goede customer journey. En de belang van een consistente communicatie die aansluit bij de merkbelofte.
Het belang van customer journey
Onze oplossingen
Consultancy binnen ContactCare
Verandermangement op jouw manier


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.