Consultancy
Customer journey quick scan
Waar staat jouw organisatie op dit moment? Met onze quickscan definiëren wij jouw uitdaging en maken wij een plan van aanpak
De blueprint van jouw klantreis
Voor iedere organisatie waar klantcontact plaatsvindt is het van belang om zorgvuldig na te denken over de customer journey. Daarin kan je het verschil maken voor de klant of consument en je stempel drukken als bedrijf.
Inzicht in de huidige stand van zaken
Met de vrijblijvende Klantcontact Quickscan laten we jou de huidige stand van zaken zien en maken inzichtelijk waar verbetering mogelijk is. Wij maken een analyse van de huidige situatie, een zogenaamde 0-meting. Aan de hand van de belangrijkste touchpoints voor jou organisatie en klant analyseren wij de effectiviteit. Wij doen dit doormiddel van het voeren van interviews en daarnaast gebruiken wij een door onszelf ontwikkelde analyse tool. Vervolgens brengen wij op basis van onze bevindingen advies uit.
In- outsourcing analyse
Onze ervaring leert dat bijna iedere organisatie kampt met de vraag over het zelf doen (insourcing) of het uitbesteden van klantcontact (outsourcing). Ben je benieuwd wat de objectieve analyse is op het in- of uitbesteden van jouw klantenservice? Daarvoor kunnen wij geheel vrijblijvend onze in- en outsourcing analyse voor inzetten.

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Hier gaan we in op onze visie over een goede customer journey. En de belang van een consistente communicatie die aansluit bij de merkbelofte.
Het belang van customer journey
Onze oplossingen
Consultancy binnen ContactCare
Verandermangement op jouw manier


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.