Consultancy

Consultancy in klantcontact

Er is altijd een kans om jouw klantcontact te verbeteren. Wij adviseren hoe we het maximale uit jou én jouw klanten naar boven kunnen halen.

Maak elk moment eentje die je bijblijft.

Onze Consultants zijn gespecialiseerd in het begeleiden van verandertrajecten bij organisaties. Uitgangspunt bij de veranderingen is dat deze bijdragen aan de customer journey en optimale beleving van de klant.

Wij zijn de strategische partner op het gebied van klantcontact. Onze Consultants zijn gefocust op de meest kritieke problemen en kansen van onze klanten: strategie, organisatie, operations, technologie, transformatie, analyses en implementatie in alle industrieën en groottes.

Onze dienstverlening

Customer journey Quick scan

Waar staat jouw organisatie op dit moment? Met onze quickscan definiëren wij jouw uitdaging en maken wij een plan van aanpak.

Klantcontactanalyse & strategie

Als strategisch partner denken wij graag mee hoe we jouw processen en klantreis zo optimaal mogelijk kunnen inrichten.

Verandermanagement & implementatie

Verandering vereist ervaring en een goede planning. Wij begeleiden organisaties bij het definiëren en behalen van doelstellingen.

Academy brochure
Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Hier gaan we in op onze visie over een goede customer journey. En de belang van een consistente communicatie die aansluit bij de merkbelofte.  

N

Het belang van customer journey

N

Onze oplossingen

N

Consultancy binnen ContactCare

N

Verandermangement op jouw manier

Academy brochure

Romy de Roo
Head of consultancy

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.