Consultancy

Van elk moment een waardevol moment maken

Er is altijd een excuus om jouw klantcontact te verbeteren. Wij adviseren hoe we het maximale uit jou én jouw klanten naar boven kunnen halen.

Meer informatie

Specialist in klantcontact

ContactCare is dé specialist op het gebied van klantcontact. Hoe creëer je een optimale klantbeleving? Welke trends en ontwikkelingen zijn er gaande? Hoe kunnen technologische ontwikkelingen bijdragen aan de klantbeleving? Met 10 jaar ervaring in training, consultancy en insourced- en outsourced klantcontact zijn wij jouw ervaren kennispartner in klantcontact.

N

Consultancy

N

Implementatie

N

Training en begeleiding

N

ICT & Software

N

Workforce oplossingen

N

Beheer en onderhoud

De consument verandert sneller dan de branche zich ontwikkelt. Snelle verandertrajecten zijn dan ook nodig om te kunnen voldoen aan deze hoge eisen.

Onze aanpak kenmerkt zich door snelheid en oplossingsgerichtheid. We beginnen met een quick scan, zien snel waar verbetering mogelijk is en verzilveren onze adviezen snel. Het blijft dus niet bij een stoffig rapport.

Als je de kans hebt om het klantcontact te verbeteren moet je niet wachten, maar direct aanpakken! We bekijken samen met jou wat nu aangepakt moet worden en wat op de lange baan geschoven kan worden. Vanuit ContactCare blijven we betrokken en zorgen wij er samen voor dat we stapje voor stapje de klantbeleving optimaliseren.

Niet afwachten maar direct aanpakken!

Funnel

Stap voor stap

Arrow down
Flexibel

1. Quickscan

Waar liggen jouw eerste uitdagingen? Met een gratis eerste consult komen we erachter.

Groei gedreven

2. Oplossing

We definiëren de prioriteiten en komen met een advies in de vorm van een stappenplan.

Zorgzaam

3. Implementatie

We zorgen ervoor dat processen goed zijn ingericht en de hoogst haalbare kwaliteit van dienstverlening wordt behaald.

Iteratie

iteratie

Na afronding van iedere fase evalueren wij het resultaat en bekijken we gezamenlijk waar nog meer winst te behalen is.

Onze expertisegebieden

Werkplekimplementatie

Callcenter software

Quality management

Front offices

ICT en facilitaire servicedesks

Verbetering gesprekstechnieken

ACD

Opleiding en training van klantexperts

Shared service centers

Toekomstbestendige klantervaring

Tijd voor een goed gesprek?

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.

user icon