ContactCare vangt samen met Flitsmeister het klantcontact op

Flitsmeister is met 1,1 miljoen gebruikers de grootste verkeersapp van Nederland. Gebruikers van de app krijgen realtime verkeersinformatie en worden gewaarschuwd voor o.a. ambulances, trajectcontroles en flitsers. Vanwege het succes van de app heeft Flitsmeister besloten een gedeelte van het contact dat gebruikers met hen opnemen uit te besteden aan ContactCare. Ook voor de Belgische variant van de app, Touring Mobilis, worden e-mails in het Nederlands of Frans beantwoord

FLITSMEISTER GEBRUIKT DE VOLGENDE DIENSTEN

  • E-mailservice

Match

Jorn de Vries, verantwoordelijk voor Strategy en Growth bij Flitsmeister, legt uit waarom Flitsmeister de samenwerking met ContactCare is aangegaan: ““In maart van dit jaar merkten we dat wij met ons huidige team niet snel genoeg konden reageren op vragen en feedback die we van onze gebruikers krijgen. Zowel via de website, social media en de appstores kregen wij gemiddeld meer dan 600 reacties per maand binnen. Gebruikers werden niet blij van het lange wachten op antwoorden en onze developers willen het allerliefst doen waar ze goed in zijn: het beter en mooier maken van de app. Daarom hebben we toen het besluit genomen om in ieder geval alle inkomende berichten die via onze website binnenkomen, in eerste instantie te laten beantwoorden door een partner. Na de eerste gesprekken met ContactCare werd al snel duidelijk dat dit een match was.

Over de vraag wat Flitsmeister belangrijk vindt aan de samenwerking met ContactCare hoeft Jorn de Vries niet lang na te denken:

“Wij vinden een aantal zaken belangrijk als het gaat om het beantwoorden van deze berichten:

  • 7 dagen per week een snelle reactie
  • persoonlijke en vrolijke manier van communiceren
  • specifieke/technische problemen doorzetten naar developers

Dit gaat wat ons betreft hartstikke goed! Onze gebruikers krijgen snel antwoord, we zien complimenten binnenkomen over de reactie van onze collega’s in Amersfoort en onze developers kunnen zich echt vastbijten in individuele problemen van gebruikers. Ook krijgen we via onze website veel tips en suggesties om onze app te verbeteren. Al deze opmerkingen worden iedere maand door onze mensen beoordeeld en wanneer wij het net zo’n goed idee vinden, zetten we het op onze roadmap.”

Jorn de Vries, Flitsmeister

‘ContactCare draagt bij aan de tevredenheid van de gebruikers van Flitsmeister. Dat is voor ons enorm belangrijk en daarom zijn we erg tevreden over de intensieve samenwerking’

Klantcase flitsmeister

Een gedeelte van ‘Team Flitsmeister’ in het contactcenter in Amersfoort

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon