Fruit 2017-04-26T15:32:17+00:00

Klantcase Fruit.nl

Bereikbaarheid is essentieel voor een goede service

FRUIT.NL: BEREIKBAARHEID IS ESSENTIEEL VOOR EEN GOEDE SERVICE

Fruit.nl is een jong bedrijf met grootse plannen. De ambitie is om de autoriteit in fruit te worden. Momenteel bezorgen ze wekelijks variërende fruitboxen voor thuis en op de werkvloer. Dit zorgt voor een verrassend effect gecombineerd met het ontdekken van bijzondere fruitsoorten en passievruchten.

Fruit.nl’s visie is een bruisende community voor fruitliefhebbers bestaande uit recepten, traktaties en innovaties. Een plek waar iedereen gezonde inspiratie kan opdoen om een gezonde levensstijl te promoten met een gevarieerd voedingspatroon. Vanwege de ambities rondom de community is een optimale bereikbaarheid erg belangrijk.

FRUIT.NL GEBRUIKT DE VOLGENDE DIENSTEN

  • Telefoonserice

GROEIPOTENTIE

Fruit.nl is een jong dynamisch bedrijf en heeft een snelle groeipotentie. Daarom kijken ze in welke mate het loont om de contactservices uit te besteden. Momenteel draaien ze bijvoorbeeld hun outbound inspanningen nog intern. Daarnaast verzorgen ze zelf hun webcare. Grote kans dat wanneer de B2C activiteiten aanslaan meer services gefaseerd naar ContactCare gaan. Dat scheelt tijd en energie die nodig is om te focussen op hetgeen waar het om gaat: het uitbouwen van de bruisende fruit-community.

BEREIKBAARHEID HOOG IN HET VAANDEL

Fruit.nl is een echte start-up en is nog geen half jaar oud. ContactCare is sinds de start op 10 maart al betrokken bij de klantenservice. Service is een belangrijke Unique Selling Point in een competitieve markt. Daarom is bereikbaarheid en een sterke klantgerichtheid essentieel om het verschil te maken. Dat moet zowel over de online kanalen als met een telefoonservice. Om een community echt te voeden moet daarom de bereikbaarheid en toegankelijkheid van Fruit.nl optimaal zijn. Mede Participant Ferry Godri kwam bij ContactCare terecht via google en vond na contact al gauw een goede klik met het bedrijf.

Ferry Godri, Fruit.nl:

“ContactCare is een bedrijf dat meedenkt met onze business en dat onderscheid ContactCare van de competitie. Als je klanten je niet kunnen bereiken dan ben je klaar. Tegelijk konden wij niet elke dag telefonisch tot 22:00 bereikbaar zijn. Ik was daarom op zoek naar een partij die ons kon ontzorgen met een Telefoonservice. Al vanaf het eerste contact had ik het idee dat ze met me meedachten en dat gaf mij direct een betrouwbaar gevoel. Verder zagen de online reviews en de website er goed uit.”

GOEDE SAMENWERKING

Hoewel er nu relatief weinig telefonisch contact binnen komt bij Fruit.nl is men heel tevreden. De bereikbaarheid van de dienst staat namelijk op nummer 1 en de huidige afhandeling is naar wens. Daarbij zijn de ambities op B2C reëel en wordt het telefoonverkeer in de toekomst veel drukker. Een mooie testcase voor nu dus.

Bekijk al onze klantcases
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon