Fish4Dogs 2017-09-01T14:48:44+00:00

Klantcase Fish4Dogs

Dankzij ContactCare hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer te maken over het opnemen van de telefoon.

Bob Woutersen is oprichter en Managing Director van Fish4Dogs Benelux en mede-eigenaar van SolvayXL. Hij is ondernemer in hart en nieren. ContactCare neemt de telefoon voor hem op, zodat hij zich daar geen zorgen om hoeft te maken. Bovendien hoeft hij geen risico te nemen door FTE’s in dienst te nemen voor het afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer.

FISH4DOGS GEBRUIKT DE VOLGENDE DIENSTEN

  • Telefoonserice

ONDERNEMER IN HART EN NIEREN

Bob Woutersen is eigenlijk altijd bezig met ondernemen. Hij bouwt bedrijven op en zet daarbij de juiste mensen op de juiste plek. Bob is elke dag bezig met, zoals hij het zelf zegt, ‘trekken en sleuren’ om nieuwe bedrijven van de grond te krijgen. Als hij terugkijkt op zijn verleden, beseft hij zich dat hij altijd ondernemer is geweest: “Ondernemen is iets dat je bent, niet iets dat je doet. Uiteindelijk doe je het, omdat je het bent. Je kunt het jezelf niet aanleren.”

TROUWE CONTACTCARE KLANT

Al sinds jaar en dag maakt Bob gebruik van de diensten van ContactCare. Hij maakte voor het eerst gebruik van de Telefoonservice diensten met het bedrijf viadierenwinkel.nl. Met zijn nieuwe business, Fish4Dogs zet hij opnieuw ContactCare in om het klantcontact voorspoedig te laten verlopen.

GEEN FTE’S

Omdat Bob gebruik maakt van de telefoonservice van ContactCare, hoeft hij geen risico te nemen door FTE’s aan te nemen voor het afhandelen van het klantcontact. “Tijdens het opbouwen van een bedrijf huur je de mensen in op het moment dat je ze nodig hebt. Je probeert niet FTE’s aan te nemen, maar puur in te zetten op het moment dat je geld wil en kan uitgeven voor de service die ze bieden. Daarom maken we gebruik van een inbound callcenter dat ons helpt met het afhandelen van het inbound telefoonverkeer.”

VOORDELEN VAN TELEFOONSERVICE VOLGENS BOB WOUTERSEN

  • Geen FTE’s
  • De telefoon wordt keurig aangenomen
  • Geen zorgen om binnenkomend telefoonverkeer
  • Ruime bereikbaarheidstijden, ook in het weekend

ONTZORGEN

Volgens Bob zorgt het uitbesteden van Telefoonservice aan ContactCare ervoor dat hij zich geen zorgen meer hoeft te maken om het opnemen van de telefoon: “Als je bedrijven opstart heb je altijd problemen en uitdagingen te overwinnen. Dankzij ContactCare hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer te maken over het opnemen van de telefoon. Daar heb ik geen omkijken meer naar.”

Bob Woutersen:

“Ondernemen, dat zit in mijn aard. Daar kan ik me dankzij ContactCare volledig op focussen”

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon