Eurocottage 2017-09-01T14:58:03+00:00

Klantcase Eurocottage

ContactCare vangt piekbelasting klantenservice Eurocottage op

CONTACTCARE VANGT PIEKBELASTING KLANTENSERVICE EUROCOTTAGE OP

EuroCottage is een online boekingsplatform voor de verhuur van 74.000 vakantiehuizen in Europa. Via de website kunnen bezoekers vakantiehuisjes beoordelen, bekijken en boeken.

Bezoekers van de website zoeken met grote regelmaat de klantenservice. Om deze goed te bedienen heeft EuroCottage een beroep gedaan op de telefoonservice van ContactCare.

EUROCOTTAGE GEBRUIKT DE VOLGENDE DIENSTEN

  • Telefoonservice
    • Outbound campagne

BEREIKBAARHEID ALS UITDAGING

Consumenten accepteren geen wisselvallige bereikbaarheid van servicekanalen. Lange wachttijden en een trage afhandeling zijn daarom voor EuroCottage ook een reële dreiging. Vooral in de eerste maanden van het jaar en in de zomer, want dan is er een explosieve groei van klantcontact. In deze periode boeken veel Nederlanders hun vakanties. Het is dan rennen geblazen bij services & operations en daarom ondersteunt ContactCare hen met een flexibele telefoonservice. Zij segmenteren calls ruwweg in sales en services. Ook is EuroCottage, dankzij deze dienst van ContactCare, binnen ruimere openingstijden bereikbaar op werkdagen van acht uur ’s ochtends tot tien uur ’s avonds. Eigenaren Marcel en Tony Kuijk zijn blij met de dienstverlening van ContactCare.

MEER SALES IN MINDER TIJD

Vaak krijgt EuroCottage bestelling gerelateerde vragen rondom vakantiehuisjes die op de website staan. EuroCottage merkte dat de werkdruk tijdens de piekbelasting in de eerste maanden van het jaar boven hen uitgroeide en dat zij een flexibele partij nodig hadden die EuroCottage kan ontzorgen. Na de selectie van een aantal partijen kwam ContactCare als winnaar uit de bus vanwege hun flexibiliteit van capaciteit. Er waren ruime tijden mogelijk met gekwalificeerde klantenservice medewerkers. Na een succesvolle proefperiode is ervoor gekozen om het traject door te zetten. Door de helpende hand van ContactCare kan er in veel minder tijd meer sales gegenereerd worden.

MEEDENKEN

Allereerst was ook inbound sales onderdeel van de dienstverlening als opvolging van de telefoonservice. Deze werd na de proefperiode afgeschaald omdat de volumes hiervan binnen de capaciteit van EuroCottage bleven. Daarom werd er besloten om gezamenlijk de sales toch in-house te laten. Deze flexibele dienstverlening is een groot pluspunt en een goede reden om voor ContactCare te kiezen wanneer je in een snelle en moeilijk te voorspellen markt zit.

Marcel & Tony Kuijk, Eigenaren Eurocottage:

“Ik zou ContactCare vooral aanbevelen voor groeiende en dynamische bedrijven. Wanneer er net teveel op je eigen organisatie terecht komt, is ContactCare een betrouwbare organisatie dat hierop inspeelt. Wat ik vooral als erg positief ervaar is het flexibele meedenken en het denken in mogelijkheden.”

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon