Energieleveranciers 2017-09-01T14:57:33+00:00

Klantcase Energieleveranciers.nl

Goede telefonische conversies realiseren meer omzet voor Energieleveranciers.nl

ENERGIELEVERANCIERS.NL: UITSTEKENDE CONVERSIE DOOR DIENSTVERLENING CONTACTCARE

Energieleveranciers.nl is al tien jaar een onafhankelijke energievergelijker. Het doel van Engergieleveranciers.nl is dat consumenten een bewuste keuze kunnen maken voor het energiecontract dat het best past bij hun situatie. Betrouwbaarheid, transparantie en goede service staan hoog in het vaandel. Daarom heeft Energieleveranciers.nl zijn eigen gratis overstapservice. De dienstverlening van ContactCare zorgt ervoor dat klanten zeven lange dagen per week kunnen worden begeleid bij het overstappen naar een andere energieleverancier of bij het beantwoorden van vragen.

ENERGIELEVERANCIERS.NL GEBRUIKT DE VOLGENDE DIENSTEN

  • Telefoonserice
  • Klantenservice
  • 0800 nummer

KLANTGERICHT

Freek van den Berg, oprichter en Productmanager van Energieleveranciers is goed te spreken over de samenwerking met ContactCare: “ContactCare is klantgericht, dienstverlenend en efficiënt. Ze zijn eerlijk tegen onze klanten en zorgen dat zij altijd goed geholpen worden. Daarnaast houden ze ook de gesprekstijden in de gaten, zodat de kosten niet uit de hand lopen. Het is heel prettig dat ze hier zelf een balans tussen zoeken en continu op beide sturen. Voor mij was dat een goede reden om deze service uit te breiden naar onze andere website Energievergelijken.nl.”

KLANTENSERVICE ALS FLEXIBELE SCHIL

Energieleveranciers.nl was op zoek naar een service waarmee ze haar bereikbaarheid kon vergroten. Als hun klantenservice medewerkers bijvoorbeeld in gesprek zijn, ziek zijn of niet in staat zijn om de telefoon op te nemen, kunnen zij hun klanten niet te woord staan. ContactCare kwam met de oplossing door het bieden van een flexibele schil. Door middel van vertraagd doorschakelen naar ContactCare worden klanten van Energieleveranciers.nl altijd te woord gestaan. Daarnaast zijn de openingstijden uitgebreid met de avonden en in het weekend, waardoor de bereikbaarheid van Energieleveranciers.nl praktisch verdubbeld is

OMZETVERHOGENDE SERVICE

Door goede telefonische conversies realiseren de medewerkers van ContactCare meer omzet voor Energieleveranciers.nl. Op basis van de rapportage van ContactCare wordt het aantal overstappers gesignaleerd en gecontroleerd. Hierdoor krijgt Energieleveranciers.nl een duidelijk inzicht in de kosten en ziet zij dat de dienstverlening van ContactCare rendabel is en omzetverhogend werkt.

Freek van den Berg, Oprichter en Productmanager van Energieleveranciers.nl

“Ik ben erg tevreden over de samenwerking: er zijn korte lijnen en ik merk echt dat ContactCare kwaliteit wil leveren. Ik ervaar ContactCare eigenlijk als een team van Energieleveranciers.nl, maar dan op afstand. De afstand is met name fysiek, want in de praktijk weten we elkaar makkelijk en snel te vinden. Ik zie ContactCare ook niet als ‘slechts’ een callcenter, maar als een volwaardige klantenservice en een verlengstuk van onze organisatie.”

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon