Bespaarboekje 2017-09-01T14:27:02+00:00

   Klantcase Bespaarboekje.nl

    Bespaarboekje.nl leerde ContactCare kennen als een gekwalificeerd contactcenter

OUTBOUNDPROJECT LEIDT TOT STRATEGISCH PARTNERSHIP BESPAARBOEKJE.NL EN CONTACTCARE

Bespaarboekje.nl helpt consumenten met besparen. Denk aan besparingen op financiële producten zoals een autoverzekering, hypotheek maar ook op energie of mobiele telefonie. Via de website kunnen consumenten hun gegevens achterlaten en aanvinken op welke gebieden ze willen besparen, waarna vervolgens contact met hen wordt opgenomen. Om klanten en prospects actief te benaderen heeft Bespaarboekje.nl gebruik gemaakt van de Outbound dienst van ContactCare.

Bespaarboekje.nl is eind vorig jaar gestart met een outboundproject waarbij de agents van ContactCare telefonisch afspraken maakten met klanten en prospects voor een hypotheekadvies. De afspraken die gemaakt zijn met bestaande klanten waren inhoudelijk goed. Een grote uitdaging lag bij de prospects. Omdat de klantenservicemedewerkers van ContactCare geen inzicht hadden in de persoonlijke financiële gegevens van prospects, was de uitdaging groot om inhoudelijke gesprekken met hen te voeren en kwalitatief goede afspraken te maken.

Bespaarboekje gebruikt de volgende diensten

  • Telefoonserice
  • Klantenservice
  • 0800 nummer

Rene Verkuil, Toezichthouder Wet financieel toezicht bij Bespaarboekje.nl:

“Wij hebben voor ContactCare gekozen, omdat een kennis van mij hierop wees. Natuurlijk hebben we de mogelijkheden van verschillende andere callcenters bekeken waarmee wij leuke gesprekken hebben gevoerd, maar met ContactCare klikte het meteen. Het is een leuke, betrouwbare club die projecten snel oppikt en deze enorm snel operationeel heeft.”

STRATEGISCH PARTNERSHIP

Bespaarboekje.nl leerde ContactCare kennen als een gekwalificeerd contactcenter. Het outboundproject beviel zo goed dat ze deze samenwerking verder hebben geïntensiveerd: begin 2015 wordt ook gebruik gemaakt van de Klantenservice dienstverlening. Daarnaast krijgt een geselecteerd aantal medewerkers van ContactCare een WFT-autorisatie, waardoor zij beter kunnen doorvragen omtrent de financiële situatie van prospects en de kwaliteit van de afspraken naar verwachting (nog verder) wordt vergroot.

Rene Verkuil, Toezichthouder Wet financieel toezicht bij Bespaarboekje.nl:

“We hebben ervaren dat ContactCare veel kennis heeft en weet wat ze doet. Ze nemen de klant serieus, zijn dedicated, enthousiast en ambitieus. Ze durven in nieuwe projecten te stappen en Jasper (red. Jasper Meerding, CEO van ContactCare) is iemand die kansen ziet en lef heeft. Wij passen hierin goed bij elkaar; allemaal ondernemers die kansen zien en met verstand en gevoel ondernemen. We willen onze relatie met deze strategische partner daarom verder uitbouwen en er een echte samenwerking van maken waarbij de agents van ContactCare onze adviseurs direct ondersteunen.”

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon