Blijf op de hoogte!

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? 

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist de 5 pijlers voor uitstekend klantcontact voor jouw organisatie.

 

  • * Verplicht in te vullen velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

AMERSFOORT - Sinds april 2017 was Mark Hekkelman werkzaam als Managing Director bij ContactCare. Hij nam de verantwoordelijkheid over van Jasper Meerding, de oprichter en eigenaar van ContactCare, die per heden weer terug is in de dagelijkse leiding van ContactCare....

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Je klanttevredenheid verhogen, is dat niet wat iedere organisatie wil? Tevreden klanten zijn immers (vaak) terugkerende klanten. Het zijn de klanten die anderen vertellen over jouw organisatie en die door mond tot mond reclame voor nieuwe klanten kunnen zorgen. Maar...