Blijf op de hoogte!

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? 

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist de 5 pijlers voor uitstekend klantcontact voor jouw organisatie.

 

  • * Verplicht in te vullen velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Merkwaardig klantcontact

Merkwaardig klantcontact

10 jaar ContactCare 10 jaar merkwaardig klantcontact eeleisende klanten, ingewikkelde processen, onbeantwoorde vragen. Dit zijn veelgehoorde problemen in de klantenservice. Je beseft je dat een positief of negatief contactmoment veel impact heeft....

Groene vingers

Groene vingers

Afgelopen maand zijn al onze staff medewerkers bij elkaar gaan zitten in één open ruimte. Dit versterkt de onderlinge communicatie en maakt de betrokkenheid hoger. Bij elkaar zitten biedt een simpele manier om krachten te bundelen. Wat ons na de interne verhuizing...

Van callcenter naar contactcenter

Van callcenter naar contactcenter

10 jaar ContactCare Van Callcenter naar D e focus lag bij de oprichting van ContactCare op inbound. Dit vereiste een meer servicegerichte aanpak. Hierdoor werd ContactCare vanzelf een ‘luisterende organisatie’ die zichzelf een contactcenter mocht noemen. Wil jij meer...