Agent Javier: “Mijn werk bij ContactCare is perfect te combineren met mijn drukke leven.”

Agent Javier

Het woord is aan Javier Tamaela, hij is 21 jaar oud en woont in Amersfoort. Hij leidt een druk bestaan. Naast zijn werk bij ContactCare doet hij een MBO-studie, coacht hij hangjongeren en sport hij 6 dagen in de week.

De afwisseling is het leukst

Javier werkt sinds februari bij ContactCare. “Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin. Ik kan het goed vinden met de andere agents en de supervisors. Er wordt hard gewerkt en de sfeer is goed.” Ook de werkzaamheden bevallen Javier. “Ik werk voor veel verschillende projecten. Welk project ik het leukst vind? Dat is lastig te zeggen. De afwisseling van de verschillende projecten is misschien wel het aller leukst.”

Kalmeren

Het komt wel eens voor dat Javier een boze klant aan de telefoon heeft. “Ik vind het een uitdaging om gefrustreerde klanten te kalmeren. Het mooist is het wanneer een klant die aanvankelijk gefrustreerd was, uiteindelijk tevreden de telefoon ophangt.”

Druk bestaan

Javier werkt ongeveer 24 uur per week bij ContactCare. “Naast mijn werk bij ContactCare doe ik nog veel andere dingen. Daarom is het fijn dat ik zelf mijn uren kan inplannen.” Javier leidt dan ook een druk bestaan. Naast zijn werk bij ContactCare doet hij een studie, loopt hij stage bij een buurthuis en sport hij 6 dagen in de week.

Van straatschoffie naar straatcoach

Javier loopt stage bij een buurthuis. “Vroeger hing ik op straat en kwamen straatcoaches mij helpen. Nu werk ik bij het buurthuis en help ik zelf hangjeugd.” Samen met zijn collega gaat hij de straat op om jongeren aan te spreken. “We gaan bij de hangjongeren staan en houden een praatje. Ondertussen observeren we hun gedrag en nodigen we ze uit om naar het buurthuis te komen. In het buurthuis worden verschillende activiteiten georganiseerd voor de jongeren.”

Sportdocent

Na zijn MBO-opleiding gaat Javier een HBO-opleiding doen. Een sportopleiding lijkt Javier het leukst. “Sporten en werken met mensen, dat is wat ik graag wil doen. Ik wil graag sportdocent of personal trainer worden. Bij ContactCare ontwikkel ik mijn communicatieve vaardigheden. Daar ga ik in de toekomst zeker profijt van hebben!”

Ook werken bij ContactCare?

Als Klantenservice Medewerker ben je verantwoordelijk voor het telefonisch en schriftelijk contact met klanten over onder andere productvragen, klachten en levertijden. Je bent communicatief vaardig en benadert klanten op een prettige en persoonlijke manier. Je komt te werken in een dynamische omgeving waar een informele en collegiale werksfeer heerst.

2017-04-14T15:38:45+00:00