Opleiding leidinggeven in klantcontact

Ontwikkel je leiderschapsvaardigheden met onze leiderschapsopleiding

De springplank naar effectief leiderschap in klantcontact

Sta je te popelen om een inspirerende leider te worden in klantcontact? Onze opleiding biedt jou de kans om uitdaging, zelfontplooiing en een perfecte balans tussen theorie en praktijk te ervaren. Bij ContactCare leggen we de focus op de mens achter de (aspirant-)teamleider en bieden we een breed scala aan kennis en persoonlijke bewustwording. Deze opleiding is de springplank naar effectief leiderschap in klantcontact. We versterken jouw leiderschapskwaliteiten en bieden een diepgaande vakinhoudelijke basis. 

Of je nu wilt doorgroeien naar een leidinggevende positie of je huidige functie wilt verrijken met leiderschapsvaardigheden, deze opleiding is op maat gemaakt voor jou!

Plan een gesprek

Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.

Opleiding in het kort.

Onze interactieve lessen dompelen je 8 dagen lang onder in een inspirerende reis, waarbij we jouw leiderschap tot in de kern verkennen. Onze trainingen bevatten ook een vleugje humor, omdat leren leuk hoort te zijn.

Bij ContactCare gaat leidinggeven verder dan KPI’s. We belichten jou als individu en werken samen aan jouw persoonlijke kracht, effectiviteit en groeipotentieel. Met onze opleiding behaal je niet alleen leiderschapsvaardigheden, maar transformeer je ook in een betere versie van jezelf.

Ontdek jouw leiderschapspotentieel en maak de sprong naar effectieve klantcontactleiders met onze Leidinggeven in Klantcontact-opleiding. Samen zetten we stappen naar jouw persoonlijke en professionele groei. Schrijf je nu in en ontdek hoe jij het verschil kunt maken in het klantcontact!

 

Vooropleiding & intake

Voor het volgen van deze opleiding is een vooropleiding niet nodig, wel is het van belang dat je functioneert op HBO-niveau, waarbij levenservaring en werk- en denkniveau net zo belangrijk zijn als een diploma.
Voor het optimale leerresultaat nemen wij tussen de inschrijving en de eerste opleidingsdag contact met jou op om een intakegesprek te voeren.
In dit gesprek worden jouw leerwensen en -behoeften geïnventariseerd en verwachtingen op elkaar afgestemd. Op deze manier realiseren we met elkaar een optimale samenwerking en interactie.

 

Locatie startdata & lesrooster

De opleiding start twee keer per jaar in Amersfoort, in de maanden maart en september.

De Learningtrack duurt 2,5 maand en bestaat uit 8 lesdagen. Hiervan zijn 3 volledige dagen en 5 halve dagen. De trainingsdagen vinden elke week op dinsdag plaats.

De opleiding start twee keer per jaar, in de maanden maart en september.

De trainingen vinden zowel digitaal als fysiek plaats. De fysieke trainingen worden gegeven op onze opleidingslocatie op Amersfoort Centraal.

 

 

Data aankomende opleiding
  • 6 sept – Efficient leiderschap & Effectief beïnvloeden (Amersfoort)
  • 13 sept – Lastige gesprekken voeren:Feedback geven (Virtueel)
  • 20 sept – Lastige gesprekken voeren: Slecht nieuws gesprekken (Virtueel)
  • 4 okt – Time management (Virtueel)
  • 11 okt – Coachingsvaardigheden (Amersfoort)
  • 18 okt – Verzuim (Virtueel)
  • 25 okt – Prioriteiten en doelen stellen (Virtueel)
  • 1 nov – Teameffectiviteit (Amersfoort)

De resultaten.

Na het volgen van deze opleiding zien we de volgende resultaten:
Constructieve gesprekken voeren met jouw team
Kennis van rapportage en waarom het belangrijk is
Inzicht in hoe anderen jou zien en hoe je kunt ontwikkelen
Persoonlijke groei en ontwikkeling
Coachend leiderschap en verfijning van jouw leiderschapsstijl
Doorgroeimogelijkheden binnen jouw organisatie
Specialisatie als coach of coachend leidinggevende

Kosten en praktische informatie.

Kosten

De parttime beroepsopleiding kost € 2950,-. (De opleiding is vrijgesteld van BTW en als beroepsopleiding fiscaal aftrekbaar. Gespreide betaling is mogelijk in overleg.

Inclusief

Lesmateriaal
Eten en drinken

Op iedere trainingsdag bij ons op locatie in Amersfoort wordt een uitgebreide en gezonde lunch verzorgd. Daarnaast kun je onbeperkt gebruik maken van koffie, thee, en diverse frisdranken.

Download onze Academy brochure

In onze klantcontactopleidingen geven wij concrete handvatten om het vak klantcontact echt goed te verstaand.
Leer hoe de trainers van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.

Vragen

Hoe werkt de Telefoonservice precies?

Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.

Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?

Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.

Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?

Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Ja, we kunnen jouw huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice. We zorgen voor een naadloze overgang, zodat jouw klanten jou nog steeds op het vertrouwde nummer kunnen bereiken.
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?

Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.

Contact

Vragen?
Plan een oriënterend gesprek

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure