Tien jaar geleden startte Jasper ContactCare op met de reden “het wat breder te willen trekken”. Vandaag de dag bestaat ContactCare uit meer dan 200 werknemers en meer dan 500 verschillende klanten die gebruikmaken van de aangeboden diensten (en producten). Het wat breder te willen trekken is daarmee aardig goed gelukt. De komende maanden nemen wij jou mee terug in de tijd en staan wij stil bij de verschillende momenten die hebben bijgedragen aan het bereiken van deze mijlpaal.

10 jaar ContactCare

Wij zullen stilstaan bij de verandering van callcenter naar contactcenter en gaan in op de waarde van goed klantcontact. Ook laten wij zien hoe wij al deze jaren onze kwaliteit waarborgen binnen ons contactcenter. We fietsen door de learning cycle en gaan vanuit verschillende perspectieven in op wat een goede klantenservice medewerker maakt. Uit onderzoek van de Harvard Business Review (2010) blijkt dat kwalitatief goede service leidt tot meer loyale klanten. In de loop der jaren hebben wij een klantenbestand opgebouwd met zeer loyale klanten. We zullen onze samenwerking samen met een aantal van deze klanten spreken.

In de afgelopen jaren hebben er verschillende ontwikkelingen plaatsgevonden op het gebied van IT, recruitment, workforce management en vele anderen aspecten. Hoe wij dit gedaan hebben zullen wij uitgebreid behandelen. Bovendien geven we inzicht hoe nieuwe producten ervoor gezorgd hebben dat er veel verschillende opties voor klantenservice sourcing zijn ontstaan. Vervolgens laten we zien dat wij onze krachten en kennis bundelen en oog hebben gecreëerd voor het matchen van medewerkers en organisaties.

De uitdagingen en ervaringen van de afgelopen jaren hebben geleid tot de kennis en expertise van vandaag de dag. Als organisatie hebben wij in de afgelopen tien jaar de juiste ingrediënten verzameld voor het perfecte recept: ContactCare.