Outbound Telemarketing

B2B telemarketingOnze outbound salesmedewerkers zijn een verlengstuk van uw organisatie. Flexibel meedenken met klanten en op basis van de behoefte van de opdrachtgever te werk gaan: dat zijn onze sterke punten. Dankzij onze servicegerichte outbound salesagents en door middel van salesgerichte trainingen zijn wij bij uitstek uw partner om het meest optimale resultaat uit uw telemarketing campagnes te halen. Zowel gericht op B2B als B2C

B2B telemarketing

Onze outbound salesmedewerkers zijn een verlengstuk van uw organisatie. Dankzij onze servicegerichte salesagents en door middel van salesgerichte trainingen zijn wij bij uitstek uw partner om het meest optimale resultaat uit uw telemarketing campagnes te halen.
Lees hier meer over B2B telemarketing

B2C telemarketing

De juiste consumentenervaring, daar draait het om. Door onze jarenlange ervaring en marktinzichten kunnen wij u op de juiste manier begeleiden en zorgen voor succesvolle B2C campagnes met een optimale consumentenervaring.
Lees hier meer over B2C telemarketing

Conversieverhogend contactcenter

Het is onze expertise om het klantcontact zo in te richten dat wij u helpen binnen uw vakgebied succesvol te zijn. Dan levert een bedrijf echte waarde aan de klant. Naast omzetverhoging brengt het ook tevreden klanten. ContactCare ziet dat als echte winst! Samen met u worden gegevens van prospects verzameld en indien gewenst worden deze verrijkt met gegevens vanuit deskresearch. Met behulp van deze informatie kunnen onze commerciële en professionele outboundmedewerkers beter inspelen op de behoeften van de klant.
Bekijk onze klantcases!

[expand title=”Lees verder” swaptitle=”Sluiten”]

Klantonderzoek

Wij kunnen door middel van klanttevredenheidsonderzoeken de diensten voor uw klanten verbeteren. Als u weet wat er bij uw klanten omgaat, kunt u beter aan de wensen en behoeften van uw klanten voldoen en kunt u uw omzet verhogen.

Lees hier meer over Klantonderzoek

Database optimalisatie

Een secuur actueel adressenbestand is erg belangrijk. ContactCare biedt de dienst Database optimalisatie om uw klantgegevens actueel te houden.

Lees hier meer over Database optimalisatie

Voordelen Outbound Telemarketing

  • Flexibel en schaalbaar
  • Ruime bereikbaarheidstijden – 7 dagen per week
  • Verkoop gericht op een langetermijnrelatie met de klant
  • No cure, no pay-mogelijkheden na de pilotfase

[/expand]

sluiten

Mail mij

Vul hieronder uw e-mail adres in en
wij nemen contact met u op.

Voor algemene vragen en/of opmerkingen
dan kunt u dit formulier gebruiken.

sluiten

Bel mij

Vul hieronder uw telefoonnummer in en
wij bellen u terug.

Voor algemene vragen en/of opmerkingen
dan kunt u dit formulier gebruiken.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Waarom onze B2B Telemarketing?

  • Verkoop gericht op een langetermijnrelatie met de klant
  • Jarenlange ervaring
  • Goede referenties
  • Optimaal resultaat uit uw telemarketingcampagnes

Dit zeggen klanten over ContactCare

  • De Telefoonservice van ContactCare voldoet precies aan onze verwachtingen: we zijn nu optimaal bereikbaar, doordat onze klanten ook in de avonduren en tijdens meetings telefonisch te woord worden gestaan.

    Ingeborg Brandsma,

    Marketing Webservices
  • Dankzij de diensten van ContactCare zijn wij verzekerd van een professionele service en een betere bereikbaarheid. Hierdoor kunnen we onze klanten optimaal te woord staan!

    Arjen Halma,

    Owner Halma Automatisering
  • Door de professionele telefoonservice van ContactCare worden onze cliënten, ondanks grote drukte, direct en correct te woord gestaan. Dit heeft voor ons vanaf dag één omzet verhogend gewerkt.

    David Dijkstra,

    Eigenaar Chill Out SPA
  • ContactCare zoekt actief mee naar doeltreffende communicatie-oplossingen, waardoor onze klanten sneller en beter te woord worden gestaan.

    Lodewijk van Walraven,

    Directeur Kewlox
  • Sterke punten van ContactCare zijn de laagdrempelige instapmogelijkheden, goed opgeleide receptionisten, maar ook de directe terugkoppeling per e-mail en de dagrapportages.

    Marijn Beuling,

    Co-Founder Eve Energy
  • Het is tegenwoordig van groot belang dat je als bedrijf 24/7 bereikbaar bent. Dankzij ContactCare wordt onze telefoon opgenomen door deskundige medewerkers en zijn wij altijd optimaal bereikbaar.

    Nanya Radema,

    Eigenaar ChangeCreators
  • ContactCare is een slagvaardige en flexibele organisatie die goed aanvoelt waar de behoeftes van Simpel liggen en daar snel op in weet te spelen.

    Jasper de Rooij,

    Algemeen Directeur Simpel

Meer informatie over Telemarketing?

Een selectie van onze klanten