Business to Business Telemarketing

B2B telemarketingOnze professionele outbound salesmedewerkers als verlengstuk van uw organisatie? Meedenken met potentiële klanten en op basis van de juiste behoefte een passend aanbod doen: dat zijn onze sterke punten. Dankzij onze betrokken outbound salesmedewerkers en gedegen trainingen zijn wij bij uitstek uw partner en specialist om het meest optimale resultaat uit uw B2B telemarketingcampagnes te halen.

Omzetverhoging en tevreden klanten

Samen met u worden gegevens van prospects verzameld en indien gewenst worden deze verrijkt met gegevens die wij naar aanleiding van deskresearch verkrijgen. Met behulp van deze informatie kunnen onze commerciële en klantgerichte outbound medewerkers beter inspelen op de behoeften van de klant. Het is de uitdaging om uw klant te helpen om binnen zijn of haar vakgebied succesvol te kunnen zijn. Dan levert een bedrijf echte waarde aan de klant. Naast omzetverhoging brengt het ook tevreden klanten. ContactCare ziet dat als echte winst!

Lees verder

Jarenlange kennis en ervaring

ContactCare heeft jarenlange ervaring op het gebied van B2B outbound telefoondiensten en heeft dan ook een uitgebreide lijst van aantoonbare referenties op haar naam staan. Door onze ruime bereikbaarheidstijden (elke doordeweekse dag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur) kunnen ContactCare medewerkers uw prospects, leads of klanten nabellen wanneer u dat wilt. Ruimere bereikbaarheidstijden zijn bespreekbaar.

Voordelen B2B Telemarketing

  • Flexibel uw sales opschalen;
  • Snelle start van elk outbound project;
  • Duidelijke afspraken en targets;
  • Geen dure interne salesafdeling;
  • Ruime bereikbaarheidstijden;
  • Begeleiding door een professionele projectmanager;
  • Hulp bij inrichting en juridische zaken;
  • Uw klanten database volledig up to date;
  • Training en begeleiding van uw huidige salesforce;
  • Verkoop gericht op een langetermijnrelatie met de klant;
  • No cure, no pay-mogelijkheden na de pilotfase;
  • Optimaal resultaat uit uw telemarketingcampagnes.

sluiten

Mail mij

Vul hieronder uw e-mail adres in en
wij nemen contact met u op.

sluiten

Bel mij

Vul hieronder uw telefoonnummer in en
wij bellen u terug.

Waarom onze B2B Telemarketing?

  • Verkoop gericht op een langetermijnrelatie met de klant
  • Jarenlange ervaring
  • Goede referenties
  • Optimaal resultaat uit uw telemarketingcampagnes

Dit zeggen klanten over ContactCare

  • De Telefoonservice van ContactCare voldoet precies aan onze verwachtingen: we zijn nu optimaal bereikbaar, doordat onze klanten ook in de avonduren en tijdens meetings telefonisch te woord worden gestaan.

    Ingeborg Brandsma,

    Marketing Webservices
  • Dankzij de diensten van ContactCare zijn wij verzekerd van een professionele service en een betere bereikbaarheid. Hierdoor kunnen we onze klanten optimaal te woord staan!

    Arjen Halma,

    Owner Halma Automatisering
  • Door de professionele telefoonservice van ContactCare worden onze cliënten, ondanks grote drukte, direct en correct te woord gestaan. Dit heeft voor ons vanaf dag één omzet verhogend gewerkt.

    David Dijkstra,

    Eigenaar Chill Out SPA
  • ContactCare zoekt actief mee naar doeltreffende communicatie-oplossingen, waardoor onze klanten sneller en beter te woord worden gestaan.

    Lodewijk van Walraven,

    Directeur Kewlox
  • Sterke punten van ContactCare zijn de laagdrempelige instapmogelijkheden, goed opgeleide receptionisten, maar ook de directe terugkoppeling per e-mail en de dagrapportages.

    Marijn Beuling,

    Co-Founder Eve Energy
  • Het is tegenwoordig van groot belang dat je als bedrijf 24/7 bereikbaar bent. Dankzij ContactCare wordt onze telefoon opgenomen door deskundige medewerkers en zijn wij altijd optimaal bereikbaar.

    Nanya Radema,

    Eigenaar ChangeCreators
  • Dankzij ContactCare worden onze klanten netjes, professioneel en klantgericht te woord gestaan.

    Wietse Wind,

    Eigenaar iPublications
  • ContactCare is een kleine, slagvaardige en flexibele organisatie die goed aanvoelt waar de behoeftes van Simpel liggen en daar snel op in weet te spelen.

    Jasper de Rooij,

    Algemeen Directeur Simpel

Meer informatie over Telemarketing?

Vul hier uw gegevens in

  • captcha

Een selectie van onze klanten